Harvard
Business
Review
EN
Invalid date
Үйл ажиллагааны дараах үнэлгээг хийх илүү сайн арга зам
Зэвсэгт хүчний салбар үйл ажиллагааны дараах үнэлгээ (ҮАДҮ)-г анхлан нэвтрүүлснээс хойш бизнесийн салбарынхан үүнийг хэдэн арван жилийн турш алдаа, онооноосоо суралцах арга болгон ашиглаж ирсэн. Гэвч хэлбэрийн төдий аргачлалаас хэтэрч чадалгүй өнөөг хүрсэн юм. Энэхүү нийтлэлд ҮАДҮ-ний түүх, анхдагч философийг тайлбарлаж, зөв арга барилаар ашиглахад саад болж буй гурван төөрөгдөл төдийгүй бизнесийн салбарын удирдлагуудад тус болохуйц сайжруулах гурван арга замыг тодорхойлжээ.
унших
2024-03-20
Зах зээлийн уналттай үед үндсэн бизнесээ хэрхэн өргөжүүлэх вэ?
2024-04-02
Бүтээгдэхүүнээ зах зээлд амжилт олох эсэхийг бодит орчинд турших нь
2024-03-22
Үнэ тогтоох уламжлалт аргадаа бүү баригд
2024-03-27
Зөвшөөрөл шаарддаггүй байгууллага
2024-05-20
Монгол тест
2024-04-02
Бүтээгдэхүүнээ зах зээлд амжилт олох эсэхийг бодит орчинд турших нь
2024-04-02
Хамгийн үнэ цэнтэй (ба хамгийн үнэ цэнгүй) хэрэглэгчдээ таньж чаддаг уу?
2024-03-19
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх 10 арга
Invalid date
Үйл ажиллагааны дараах үнэлгээг хийх илүү сайн арга зам
2024-03-20
Зах зээлийн уналттай үед үндсэн бизнесээ хэрхэн өргөжүүлэх вэ?
2024-04-02
Бүтээгдэхүүнээ зах зээлд амжилт олох эсэхийг бодит орчинд турших нь
2024-03-22
Үнэ тогтоох уламжлалт аргадаа бүү баригд
2024-03-27
Зөвшөөрөл шаарддаггүй байгууллага
2024-05-20
Монгол тест
2024-04-02
Бүтээгдэхүүнээ зах зээлд амжилт олох эсэхийг бодит орчинд турших нь
2024-04-02
Хамгийн үнэ цэнтэй (ба хамгийн үнэ цэнгүй) хэрэглэгчдээ таньж чаддаг уу?
2024-03-19
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх 10 арга
Бизнес
Стратеги
Манлайлал
Шинжлэх ухаан